Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję VIII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 2 grudnia 2024r. (tj. poniedziałek) o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6.Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie
międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz
działaniach inwestycyjnych Gminy
9. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi ustalenia stawki tej opłaty oraz zwolnienia w części z
opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości
zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących
bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym
projekt Uchwały Nr VIII.43.2024
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
12. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
Dariusz Dudek